keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Pitkää päivää

Oon nyt niin väsyny, että nukahan varmaan heti kun ummistan silmäni.. Puoli 9 lähdin aamulla kotoa yliopistolle, sieltä töiden kautta tallille ja nyt rättiväsyneenä vaille 10 kotiin. Nää on aika peruspäiviä mulle kun oon ton hevosharrastuksen valinnu lajikseni, mutta kyllä aina vetää yhtä hiljaseks. Onneksi minulla on maailman ihanin äiti, joka teki pyynnöstäni pannaria iltapalaksi!! Tai pyysin jotain hyvää ja kuinka ollakkaan tallilta tultuani nuuskuttelin eteisessä tätä ihanaa tuttua tuoksua. Kyllä oli iloista tyttöä siinä vaiheessa! Mulle oli jätetty 3 palaa ja kauhistuneena totesin, että kyllä yksi olis riittänyt ihan hyvin. Noh 5 minuuttia ja yhtään palaa ei ollu jäljellä.. You know me. Mikään herkku ei tässä taloudessa kauaa vanhene. Ja selvennykseksi vielä sen verran, että asun kyllä ihan omillani, mutta lainaan vanhempieni autoa päivittäin niin"joudun" kyläilemään heidän luonaan usein :) mikäs sen mukavampaa kun pälättää päivän tapahtumista perheen kanssa, täällä kämpillä kun on aina niin hiljaista yksikseen. Mutta nyt tämä neiti laittaa Rihannan 'Stay':n soimaan ja rupee untenmaille! Loppuun vielä kuvia tämänpäiväisestä lookistani, joka on taas tietysti mahdollisimman mukava;) Tosin sen verran aamulla näin vaivaa (noin minuutin verran), että sipaisin tukan nutturalle. Yleensä se kun on vaan auki tai tiukalla ponnarilla takaraivolla.









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti