tiistai 25. kesäkuuta 2013

I'm alive

Elossa ollaan, vaikka tää blogi on näyttänyt kuolleelta jo monta kuukautta.. Pääsykokeisiin luku vähän verotti mun bloggaus intoa, mutta nytkun nekin on ohi niin ei ole jäljellä tekosyitä tälle laiskuudelle! Nyt aion tosissaan yrittää
päivitellä tänne jotain yhtä mielenkiintoista kun aina ennenkin - eli luultavasti kaikkea sekavaa yhdessä postauksessa :D koittakaapa siis pärjäillä.

Mitä elämääni kuuluu? Tällä hetkellä teen töitä aina maanantaista torstaihin klo 8-16 ja se verottaa aina osansa, tuntuu ettei jaksa tai saa aikaseksi tehtyä mitään järkevää arki-iltaisin.. Onneksi sentään mulla on kolmen päivän viikonloput, jotka on tähän asti ainakin ollut touhua täynnä ja olen vihdoin kerinnyt nähdä kavereitakin!

Huhtikuun lopulla rakas hevoseni lähti eläkkeelle mammahommiin Hauholle KS-tallille, nyt pidänkin peukkuja, että se saadaan tiineeksi ja pääsisin ensi kesänä ihailemaan sen varsaa :') Jalat ei näyttäneet enää kestävän mitään treeniä, joten jouduin tekemään vaikean päätöksen ja luopumaan Gubustani. Alkuun olin surullinen, mutta tilalle tuli uusi ja valloittava 4-vuotias ruuna Quiberon KS eli tutummin Roni! Ronin kanssa onkin riittänyt puuhaa sillä 4-vuotias hevonen on vasta koulutuksensa alkuvaiheessa. Viime viikonloppuna hypättiin ensimmäiset kisat jotka menivät super hyvin! Kyllä tästä vielä mulle aivan huippu kisatykki kehkeytyy :)

Loppuun lisään sekalaisia kuvia kesältä, jospa ensi postaukseen keksisin jotain järkevää sepostettavaakin!













2 kommenttia:

  1. Jeee! Huippua, että pääsit takas blogin pariin :) Mä oon oottanu tätä! Ihana olet<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii joo pikkuhiljaa.. Yritän nyt skarppailla ;) ! Heti ekana tekee mieli päivittää tätä ulkoasua... Itse olet ihana <3 lauantaina nähdään, jihuu!!

      Poista